Saturday, January 07, 2006

First Day @ Terengganu

Wasap bro..

Today is my first day in terengganu on my Hari Raya Holiday.. we arrived here last nite at about 1230 midnite.. What an endurance journey we had lasnite.. Yesterday journey was so amusing and fun.. Except for the performance of my co-pilot laa.. Senyap jer… Baru pancing dengan lagu2 Radja skit dah layan kepala… tuh tak pancing ngan SANGKA KALA lg tuu.. (jiwa kacau kot) Biasa tak camtu.. kalo aku tau senyap camtu…baik aku bawak “Ahmad Jais”.. bleh gok tlg nyanyi2 kat dalam keter tu.. takde laa gua bosan sgt… tp overall ok laa.. as long as dia tak tdo.. kire ok laa.. kalo tak.. gua tinggal jer kat tengah-tengah highway tu..pastu gua balik kg sorang2..baru padan muke gua!!!

Gua kat umah Wex, also our best buddy at Terengganu.. dia nie ketua kg laa kat sini.. bler saing2 semua balik KL.. tinggal laa dia kat kg nie.. jaga keharmonian dan ketenteraman kg.. Tp tak guna gak.. hampeh.. igtkan balik trg.. nak gak jalan2 ngan kter barunye.. Generasi KEDUA.. color itam.. cam keter fathi.. tp.. DEMMIT.. kete kat workshop plak.. so terpaksa laa geban Perdana V6 kacukan gua tu… uhhh.. abis minyokk… Kemmaauutt!!

Skrg.. diorang tgh layan Lord of the Ring.. sbb gua dah tgk.. malas laa nak tgk lg.. lapor plak rase.. umah dia nie dah kire cam umah org bujang laa.. takdak makanan.. tp facilities semua lengkap.. makanan jer takdokk.. sebut jer apa nak.. streamyx.. astro.. Home theatre (cam takde tp letak jer la..), VCD player.. (takde DVD laa cam aku.. dia ckp, bukan aku cakap), dan beberapa CD terbaekkk… lagi terbaekk dari apa yg ada kat umah Sahak… Ini yang penting.. Ahh.. forgot something to include here.. In the face of having all the facilities.. In spite of living in one big house by himself.. With 4 bedrooms and a large living hall, enuff for us to sleep and playing poker.. with or without money.. He also got one beautiful lady with a scooter.. bak kata org kg aku… “COMEY ngakkk ahh… kite wahhii hok giningg…” kalo bukan org trg tak paham kot apa aku cakap nie..

Ok laa.. gua dah penat mengarang nie.. nak gi kedai.. beli apa apa yg patut.. tp sebelum tu.. nak gi menunaikan tanggungjawab sebagai seorang umat ISLAM.. solat zohor.. (mmg calon2 yg dicarilaa nie…) <---- hahah.. sempat lg promote…

DAH DAH.. byk sgt mengarut..

Tak sabar balik KL.. nak jumpa team SangkaKALA dan jammmm…!!!!!


Assalamualaikum..!! (promote lg nie..)


Bye..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home